onsdag den 25. januar 2012

Kun MCR♥




Det er rigtigt! Idag laver jeg et indlæg kun til ære for My Chemical Romance♥
Der er ikke rigtig nogen grund, elsker dem bare såå højt.
Jeg vil vise billeder, klip og fortælle lidt om hvad jeg føler om deres musik. Både det nye og gamle. 
Så hvis du er en af mine faste læsere der ikke interessere sig for My Chemical Romance, behøver du skam ikke læse :]


 Jeg begynder nu.



Killjoys, make some noise!!


Haha, vil lige vise jer for charmerende de kan være!<3
Gerard Way, forsanger.

Frank Iero, Guitarrist.

Mikey Way, Bassist.
Ray Toro, Guitarrist.
Her er der en video hvor Frank ikke kunne lyve mere end han gør her!

De er bare så søde:3

Oh well.
Som sagt så elsker jeg MCR af hele mit hjerte, har aldrig hørt et band der rammer så godt som dem! Det er en helt vild fed følelse jeg får, når jeg hører deres musik. Lige fra Bullets til Danger Days♥ Eller nogle af deres sange der ikke er udgivet på album!
En lille historie på hvordan jeg kom til at elske dem så højt!

Da de udgav deres sang Teenagers, hørte jeg den rigtig meget. Jeg kendte faktisk ikke bandet, og var ligeglad.. Dengang! Senere da jeg blev ældre begyndte jeg at høre lidt mere fra The Black Parade, så blev jeg forelsket! Måtte bare eje alle deres plader! 
Ved min konfirmation gik de lidt af mode i min verden, jeg begyndte at høre techno, house og dance "for det gjorde alle de andre jo!" Jeg var slet ikke mig selv, gjorde ikke hvad jeg ville. Jeg ville bare ligne alle andre.. 
Det endte så i en spise forstyrrelse (jeg stadig kæmper med), men da jeg så begyndte at høre MCR igen og være mig selv, få et lidt anderledes udseende, gik det hele op ad bakke! Jeg blev gladere og kunne meget nemmere kontrollere mine tanker. Hvis jeg en dag har det lidt skidt igen, sætter jeg en time af til at høre MCR imens jeg ligger i min seng. Jeg bliver så glad og det hele lysner når jeg hører dem. Kan ikke forklare det bedre.
Så ja.  My Chemical Romance reddede også mit liv, som de har gjort ved flere tusinde mennesker!  
Desværre er der ingen i min radius der synes MCR er gode. Kun min papsøster, men hun bor langt væk ...-.-'

I skal da lige have lidt flere billeder/videoer :DD

Når jeg engang bliver 18, ville jeg vildt gerne have en tatoo hvor der står "stay beautiful, keep it ugly" også hvis jeg ikke er fan af dem på det tidspunkt, for de ord betyder så meget for mig.!

Frankie tilstår :D

Undervudér aldrig en mands højde på hans hop!











































Gee!


Tak fordi du så med!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar