mandag den 23. januar 2012

Min sygedag.

Wow, Gerard og Frank er bare så søde! ♥
Fandt lige denne video på min computer, smid lige en kommentar!:D
Håber i kan høre det hvis ikke, så siger de:
Interviewer: If Gerard sleeps naked.
Frank: Yes, he does.
Gerard: No.
Frank: You did when you slept with me..
Gerard: *nervøst grin* 
Interviewer: Wooow.. 



Men ellers sker der ikke så meget spændende, jeg er syg idag så skal sidde hele dagen der hjemme og kede mig. Overvejer at se Batman 1 og 2 på et tidspunkt :} 
Men det er jo også en god mulighed for at spille lidt guitar uden afbrydelser, hvis bare jeg kan koncentrere mig ;) Det må jeg jo se til!
Oh well. 
Ved 3 tiden kommer min lillesøster hjem (6 år) så skal jeg passe hende til min mor kommer hjem... Jubi.. Det er virkeligt ikke spændende. 

Haha kom lige til at tænke på den her video!! Han er så kær her! :3
Alle pigerne i min klasse siger han er mega grim, forstår dem slet ikke, har aldrig set noget pænere! 
Jeg sang og dansede som ham en dag i skolen og alle var sådan "øhh hvad laver du???!?" Jeg kiggede spørgende på dem og dansede videre :D Gee, forever!♥
Gerard Way's famous ipod dance! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar