fredag den 27. januar 2012

Snevejret kræver noget must-have!

Ja, nu hvor det er snevejr vil jeg lige lavt et lille indlæg med nogle af mine must-haves! Tror også jeg køber noget af det.!

Man skal da have en hat ikke?

Gerard Way inspireret? Nej da!:)
Den hat er simpelthen bare en drøm, har ledt efter den længe, fandt så noget der lignede lidt! 
Kan købes på www.amazon.com






Den her jakke er bare bedårende!
Den ser så dejlig varm ud !
Kan købes på www.hottopic.com





Ville gerne have fat i den her bedårende halskæde! Men den bliver vidst desværre ikke solgt mere.. 
Man kunne have fået den fra www.mychemicalromance.com/store 
Jeg anbefaler alligevel hjemmesiden til alle MCR fans!





Idag er jeg kommet over til min far, skal være der hele weekenden. Ikke fordi det er fedt i sig selv, men jeg får min bror at se igen! ^_^ Yay! 
Well.
Nu burde der ikke gå mere end en uge før mit tøj jeg har bestilt fra USA kommer hjem, jeg vil ligge et billed ind af hver ting, imens jeg har det på! Can't wait!!:) 
Tror ikke der er så meget tilbage at sige..:] 




"Stay beautiful, keep it ugly."



Ingen kommentarer:

Send en kommentar