mandag den 30. januar 2012

Top kommentar på en MCR video!! YAY

Hej!:)
Jeg har helt vildt længe gerne ville have en topkommentar på youtube, især en MCR video!
Det har jeg fået nu (stolt) lol..
Det er "Helena", oh well min kommentar forsvinder nok i løbet af nogle dage!

Jeg er virkelig ved at forelske mig en "summertime" første gang jeg hørte den skuffede den mig lidt, men da jeg satte den på og ville høre den færdig (fordi det kan da ikke passe at de laver en ikke fantastisk sang!), da jeg lyttede til teksten og fandt ud af at den var til Lyn-Z Blev jeg helt forelsket i den. Jeg syntes det er SÅ godt for, søde Gee, at han fandt hende. Han er blevet så meget gladere! (hvilket man også kan høre)
Hør den her!:)

Kan i  huske da jeg skrev at jeg ville have den der hat som Gerard har? 
Ja okay, men  dagen efter uden at have snakket med min far om det kom han med en anden  MEGA nice hue!:D 
Forget my face...


- Killjoy!
-----Killjoys make some noise!----
Stay beautiful, keep it ugly!♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar